FAQ – Saznajte odgovore na najčešće postavljana pitanja

 

 

Kako da podesim svoju Fantech Gaming slušalicu?

Fantech Gaming slušalice nezahtevaju nikakvu instalaciju drajvera. Plug and Play su, samo ih priključite i spremne su za rad..

Kako da podesim svoj Fantech wireless miš?

Fantech bežični miš ne zahteva nikakvu instalaciju drajvera. On je Plug and Play, dovoljno je da priključite prijemnik na USB port vašeg računara i spremni ste za rad.

Kako da podesim makro režim na Fantech X2 / X3 (X Series)

Programabilni miš serije Fantech X Series uključuje instalacioni CDza instalaciju drajvera koja se može naći unutar kutije. Instalirajte ga na računar i spremni ste za rad.
Naravno, uvek možete drajvere preuzeti iz naše Download sekcije.

Koja je razlika između Fantech Gaming miša V / G / V / Z & X serije?

Fantech je klasifikovao svoje gaming miševe u 5 grupa:
V serija: bežična;
G serija: 4D / 6D Entry Level Gaming miš;
Serija V: 6D srednji nivo Gaming miša;
Z serija: 7D High Level Gaming miš;
X serija: 7D / 8D Pro Level Macro Programmable Gaming miš

Kako mogu preuzeti poručeni artikal?

Robu NIJE moguće preuzeti na adresi našeg centralnog magacina. Poručeni proizvodi će Vam biti poslati putem kurirske službe, i dostavljeni na Vašu željenu adresu.

Koliko dugo traje isporuka proizvoda?

Proizvodi se šalju po sistemu Danas za sutra.
Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je 1 do 2 radna dana, a maksimalno do 7 radnih dana.
Više informacija možete saznati na našoj stranici DOSTAVA

Može li se plaćanje izvršiti karticom?

Plaćanje online porudžbine može se izvršiti platnom karticom.

Da li je poštarina uključena u cenu?

Poštarina nije uračunata u cenu. Cena poštarine se dodaje na cenu artikla. Cena dostave je po Važećem cenovniku PostExpress kurirske službe.

Da li su svi proizvodi odmah dostupni ili se čeka isporuka?

Svi proizvodi koje vidite na sajtu su NA STANJU i odmah su dostupni za slanje na vašu adresu.

Greškom sam poručio proizvod, mogu li da poništim porudžbinu?

Ukoliko paket već nije poslat, moguće je obustaviti porudžbinu.

Kako da uložim reklamaciju?

Najlakši način je popunjavanjem online forme na našoj stranici REKLAMACIJE. Nakon konsultacije sa RMA sektorom dobijate dalje korake i instrukcije za rešavanje reklamacije.

Kako da odustanem od kupovine (odustanak od ugovora)?

Po zakonu o zaštiti potrošača, pri prodaji na daljinu imate pravo da odustanete od kupovine bez obrazloženja u roku od 14 dana, pri čemu roba mora biti neoštećena, nekorišćena i u fabričkoj ambalaži. Više informacija možete videti na našoj stranici ODUSTANAK OD UGOVORA